ceturtdiena, 2011. gada 31. marts

kas Annijai vēderā?

izdomāju, ka jāsniedz neliels ilustratīvs materiāls maniem ēšanas paradumiem, lai nomierinātu mammas satraukto sirdi, jo viņa vienmēr par to apjautājas, kad runājamies. laikam būšu pamatīgi iebiedējusi, he. (tas vienkārši bija grūtāks mēnesis. un tagad Oslo arī vairs nav tik daudz aizraujošu koncertu, tā kā mēneša beigās nedzīvoju uz rīsiem vien, kā tas bija sākumā.) viss labi - es ēdu labi! paldies. nuuuu ja neskaita picu un šokolādi šo 2dien, ko apēdu brokastīs, kad pamodos 6os no rīta un nespēju vairs iemigt. kā arī faktu, ka pārlieku daudz dzeru kafiju. visur un visos iespējamos veidos. ceru, ka Dānijā kafijas nebūs!





bet citādi tiešām ir labi. es pat (sev neaptverāmā veidā) esmu atstājusi iespaidu uz Jozefīni, ka ēdu ļoti veselīgi, heh.

vēl arī liels prieks pēdējā laikā par ēdiena krāsām. ļoti skaistas un pavasarīgas!

tagad Oslo mango un vīnogu laiks. katru dienu nosukāju vismaz vienu (mango vai paciņu vīnogu).

tā apmēram izskatās mans iepirkumu somas saturs.

turpinu garšot līdz šim negaršotas lietas.

un ar to reizēm izgāžos. šis super skaistais pirkums izrādījās visnotaļ neveiksmīgs, jo augs, kura nosaukumu vairs neatceros, garšoja pēc vērmelēm. taisnības labad jāatzīst, ka pārdevēja mani brīdināja. tā nu pēc degustācijas laimīgi aizmirsu burciņu Steinšērā pie Stefana un Mariču.

rīsu nūdeles ar rukolu, papriku un tunci.

griķu plācenīšu ar cukīni, spinātu, saldā kartupeļa salātiem un fetas sieru.

kartpeļu-ķirbja sacepums ar ķimenēm + gurķis un salātlapas.



un vēl viens "vēl", ja jau minēju mammu, tad man jāteic arī, ka mums šovakar bija dievīga saruna Skaipā. mana mamma ir burvīga! ja nu kādam par to bija šaubas.

1 komentārs: