otrdiena, 2010. gada 19. oktobris

drīz atkal sākšu skaitīt dienas


šodien visu dienu pavadījām Lillestrøm, kur gatavojāmies lielajai rītdienas trosopplærings (=ticības mācības) konferencei (to apmeklēs 1500 cilv un lielākās norvēģu baznīcas zvaigznes). rīt arī pavadīsim tur visu dienu; jāceļās jau pirms 6iem. ak, vai, vai! būs interesanti redzēt, kā šodienas tukšie gaiteņi rīt būs cilvēku pārpildīti.

jā, vienā šāda gaiteņa galā atradu šodien atkritumu konteineru pilnu ar laškrāsas gladiolām. nespēju pretoties un pirms došanās mājās labu daļu paņēmu sev līdzi.



metro kudze, kas sēdēja pretī, teica, ka šo ziedu dēļ viņas brauciens bija varen izdevies. uz ko es atbildēju: patīkami, ka ne vien es šos ziedus izbaudu, bet arī citiem no tiem ir prieks. tad nu viņa secināja, ka pasaulē esot daudz veidu, kā darīt cilvēkus laimīgus.

vēl pirms gulētiešanas citāts no kāda norvēģu puiša bloga, kurš man ieteica paklausīties zviedru mūziķi Erik Enocksson:

verden og menneskene i den er så vakker at jeg noen ganger mister pusten. = pasaule un cilvēki tajā ir tik skaisti, ka reizēm man aizraujas elpa.

labu nakti!

P.S. intervija ar mani un Viktoriju par EVS (angļu valodā) mūsu organizācijas mājas lapā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru